Fitness-24.cz

Výživa

Pokud nejíte ta správná jídla ve správnou dobu, nedosáhnete požadovaného zlepšení...

I přes to, že často chodíte cvičit do fitcentra, ale nejíte ta správná jídla ve správnou dobu, nedosáhnete požadovaného zlepšení.

Takže pokud aspoň čtyřikrát či pětkrát týdně chodíte do fitcentra, kde kombinujete kardio trénink s posilováním s činkami, a pokud zároveň dodržujete správné stravovací návyky a tím pádem už vůbec nechodíte denně do rychlého občerstvení, co bude následovat?

No, pokud nejíte správná jídla ve správný čas nebo jíte obrovské porce jídla, je to hodně špatné. Jednoduše platí, že vybrat si správnou volbu je základní krok k tomu, abyste jedli zdravě. Ale zajistit, aby plán vašich jídel začal opravdu fungovat, to je teprve následující krok. Proto si pozorně přečtěte následující body, abyste zjistili, zda potenciálně neupadnete do léčky číhající ve zdravém stravování.

1. Po tréninku jíte buď špatná jídla, nebo nejíte vůbec.
Musíte si vybrat správnou volbu poté, co si zacvičíte. Jinak těžká dřina ve fitcentru nepřinese takové výsledky, jaké byste chtěli. Po tréninku je hladina výživných látek ve Vašem těle výrazně vyčerpána a musí být obnovena. Vaše svaly navíc začínají proces regenerace, což jim umožňuje se opravit, aby mohly být připraveny na další trénink.

2. Přestože jste si vybrali zdravá jídla, přesto všechno přibíráte příliš mnoho kalorií.
Jestliže se snažíte dosáhnout Vašich cílů, pak sledování velikostí porcí je stejně důležité jako volba správného jídla. Sledování velikosti porcí jídla není nijak obtížné ani časově náročné. Jen to vyžaduje trochu přemýšlení. V tomto národě mega velikostí je důležité nezapomínat na to, že nemusíte sníst všechno, co se nachází na talíři nebo v balení. Ujistěte se, jaké jsou opravdu vhodné velikosti jednotlivých specifických druhů jídel, a jezte jen tolik, kolik byste měl/a podle požadavků zkonzumovat.

3. Pijete nápoje s vysokou hodnotou cukru i s vysokým obsahem kalorií.
Jestliže pijete spoustu džusů a limonád s velkým obsahem cukru, pak si možná ani neuvědomíte, kolik kalorií navíc vlastně konzumujete. Tyto kalorie mohou rychle narůst, aniž byste si toho všimnuli, protože vás ani nezaplní. Namísto toho byste tedy měli omezit konzumaci ovocných džusů, nahradit je limonádami bez cukru, popřípadě přidejte citrón do ochucené vody. A abyste získali energii, zkuste jednu z výtečných příchutí přípravku „Thermogenic Hydroxycut™ Advanced Instant Drink Packets“.

4. Většinu času jíte sice dobře, ale často jste ovlivněni přáteli či členy rodiny, abyste si „odpočinuli a užili si jídla“.
Nedopusťte, aby Vás přátelé a členové rodiny odrazovali od plnění vašeho plánu zdravého životního stylu. Všichni dobře víme, co to znamená společenská událost, ale to přece neznamená, že musíte konzumovat nejmastnější či nejtučnější jídlo, které je na menu, pokud jste v restauraci, a to jenom proto, že to dělají vaši přátelé. Pokud se setkáváte s přáteli u jídla, pak dodržujte svůj stravovací plán tak, jak to jen bude možné. Pokud se rozhodnete pro méně ideální volbu, pak se o to snažte podělit s přáteli.

Kolikrát už jste byli u rodinných příslušníků na návštěvě a oni vám nabízeli jídlo, které nebylo v souladu s Vaším ideálním plánem, ale vám bylo hloupé odmítnout?To se stává i těm nejlepším z nás! Někdy je prostě obtížné pro rodinné příslušníky, aby vás podporovali a pochopili, proč se snažíte činit správná rozhodnutí. Mohou se cítit nepříjemně po vašem odmítnutí. Vysvětlete jim tedy, že se snažíte volit zdravou variantu. Dále jim vysvětlete, že doufáte v jejich podporu při dodržování Vašeho plánu.

5. V průběhu dne jíte špatná jídla ve špatnou dobu.
To, že jíte určité druhy jídel ve špatnou dobu, Vám nepřinese žádné výhody. To je prostě v rozporu s rčením, že snídaně je velmi důležitou součástí dne. Je to důležité okno týkající se příležitosti, že si zajistíte palivo pro Vaše tělo, díky kterému bude mít dostatek energie ve zbývající části dne.

Také byste měli sledovat, jaké druhy jídla konzumujte ve večerních hodinách. V té době již nejste tak aktivní, jako ve zbývajících částech dne. Proto byste se měli snažit redukovat Váš příjem kalorií. Velké jídlo – zvláště pokud ho jíte před usnutím – stimuluje inzulín. V této době se snažte omezit konzumaci jednoduchých jídel obsahující karbohydráty, jako jsou těstoviny nebo bílé pečivo.

Akce, slevy a novinky přednostně na váš e-mail