Fitness-24.cz

Vše o nákupu

Jaké možnosti plateb poskytujete?
Jaké jsou možnosti dopravy?
Jaká je cena dopravného?
Jaká je cena balného popř. jiných poplatků?
Za jak dlouho od objednávky bude zboží odesláno?
Jak mohu svoji objednávku zrušit?

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Fitness24 s.r.o.

 

Jaké možnosti plateb poskytujete?

Dobírkou: Zboží platíte v hotovosti při předání zásilky.

Bankovním převodem: Jakmile provedete objednávku, zašleme na vámi zadaný email potřebné informace k provedení bankovního převodu. V tomto případě získáváte za platbu bankovním převodem slevu 30 Kč oproti platbě dobírkou (pokud není přepravné zdarma) a zboží je expedováno v nejbližší pracovní den, kdy zaznamenáme vaši platbu na našem účtu. O této skutečnosti vás budeme informovat.

Potřebné informace pro platbu převodem:

Číslo účtu: 2000065022 / 2010 (FIO Banka)

Variabilní symbol: vaše číslo objednávky, které naleznete ve svém emailu po provedení objednávky nebo ve svém účtu v sekci "Stav objednávky" (pouze u registrovaných zákazníků).

 

 

Jaké jsou možnosti dopravy?


Česká pošta - Balík Do ruky:
Balík Do ruky bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den odeslání Vám bude zaslána SMS potvrzující doručování balíku. Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo telefonicky požádat o opakované doručení.

Pokud Vám nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, tak můžete změnit termín nebo místo pro dodání balíku. Na stránce www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si nejpozději v den podání zásilky změníte nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

 

Česká pošta - Balík Na poštu:
Balík Na poštu bude na zadanou poštu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den doručení Vám bude zaslána SMS potvrzující připravení balíku na vyzvednutí.

Pokud potřebujete, aby byl Váš balík připraven k vyzvednutí déle než standardních 7 pracovních dnů, prodlužte si tuto lhůtu až na 15 dní.

Každému balíku je přiděleno podací číslo zásilky, díky kterému můžete jeho pohyb sledovat pomocí služby sledování zásilek Track & Trace. Toto číslo Vám pošleme společně s odkazem v e-mailu, který potvrzuje objednávku. Pohyb balíku můžete kontrolovat i na bezplatné telefonní lince 800 177 889.


Česká pošta - Balík Do balíkovny:
K vyzvednutí balíku na specializované přepážce nebo depu České pošty vám bude stačit jméno a kód, který vám Česká pošta pošle. Nebudete muset čekat dlouhou frontu u klasické přepážky a ani ukazovat občanku. Vyzvednutím balíku můžete pověřit manželku, manžela, tchýni nebo třeba kamaráda. Platit můžete v hotovosti i kartou.


PPL - kurýrní služba:
Představuje expresní doručení zásilky na adresu, kterou si zvolíte. Zásilky jsou doručovány ve většině případů do 24 hodin od vyexpedování zásilky, o kterém vás budeme informovat na vámi udané emailové adrese. Před každým doručením by vás měl kurýr PPL předem kontaktovat na telefonu, který zadáváte během objednávkového procesu, což je pro vás mnohem pohodlnější z hlediska úspory vašeho času.

V případě nezastižení by vás měl kurýr kontaktovat na vámi uvedeném telefonním čísle a pokusit se o opětovné doručení ještě v následujících 2 pracovních dnech zdarma.

Doručování zásilek probíhá v rozmezí od 8:00 do 18:00 a přesnou dobu doručení nejsme schopni ovlivnit. Ta je závislá na jednotlivých úsecích a daných situacích, ale lze ji upřesnit po kontaktu s konkrétním řidičem.



 

Jaká je cena dopravného?

Vyberte si zboží alespoň za 2000 Kč a máte přepravné ZDARMA (neplatí pro přepravce PPL).

V případě, že je vaše objednávka v hodnotě nižší jak 2000 Kč (vč. DPH), hradíte následující poplatek:

GEIS kurýrní služba:
- při platbě předem (bankovní převod) - 79 Kč
- při platbě v hotovosti (dobírkou) - 104 Kč

Česká pošta - Balík Do ruky:
- při platbě předem (bankovní převod) - 79 Kč
- při platbě v hotovosti (dobírkou) - 104 Kč

Česká pošta - Balík Na poštu:
- při platbě předem (bankovní převod) - 69 Kč
- při platbě v hotovosti (dobírkou) - 94 Kč

Česká pošta - Balík Do balíkovny:
- při platbě předem (bankovní převod) - 59 Kč
- při platbě v hotovosti (dobírkou) - 84 Kč

PPL kurýrní služba:
- při platbě předem (bankovní převod) - 94 Kč
- při platbě v hotovosti (dobírkou) - 119 Kč

 

 

Jaká je cena balného popř. jiných poplatků?

Balné je ve všech případech hrazeno z naší strany.

 

Za jak dlouho od objednávky bude zboží odesláno?

V detailním náhledu u každého produktu uvádíme, zda máme zboží skladem nebo ne. V případě, že zboží skladem máme, odesíláme jej následovně:

- veškeré objednávky provedené do 10 hodiny (u PPL) nebo do 12 hodiny (u České pošty) jsou odesílány ještě tentýž den (s vyjímkou víkendů a státem uznávaných svátků)

- veškeré objednávky provedené po 10 hodině (u přepravy PPL) nebo po 12 hodině jsou odesílány v následující pracovní den

 

V případě, že zboží skladem není, budeme vás kotaktovat buď emailem nebo telefonicky a sdělíme vám přesný termín dodání. Zároveň také u objednávek, kde jste si vybrali jako přepravce Českou poštu, může dojít ke zdržení expedice zboží o 1 den. Takové zdržení je způsobeno z naší strany nepravidelným využíváním služeb České pošty a své zboží můžete očekávat v třetím dnu od provedení objednávky.

Z 98% však máme veškeré nabízené produkty skladem neustále.

 

Jak mohu svoji objednávku zrušit?

Stačí, když nám napíšete na náš email nebo zavoláte na tel. číslo 777 993 200 a sdělíte nám číslo objednávky nebo své jméno.

Akce, slevy a novinky přednostně na váš e-mail