Fitness-24.cz

Trénink

Dnešní noc je výhradně mužská záležitost. Se známými zamíříte do místního nočního klubu. Celý večer se točí především kolem...

anabolicky-zakon-baner

Dnešní noc je výhradně mužská záležitost. Se známými zamíříte do místního nočního klubu. Celý večer se točí především kolem krásných žen a dobré zábavy. Hned u vchodu se k vám připojí skupinka několika dívek. Stačí několik drinků a jedna z nich tě začne očividně svádět. Další průběh událostí se ti bohužel vybavuje už jen v útržcích…
Po víkendu jsi zpět v posilovně a připadáš si nějak slabší než dříve. Příliš mnoho flámování, říkáš si. A je to přesně tak – příliš mnoho flámování znamená nedostatek spánku a nedostatek živin. Ale příliš mnoho flámování s sebou také přináší přechod do katabolického stavu, který je noční můrou každého bodybuildera. Právě teď jsi porušil zákon anabolismu.





anabolicky-zakon-mate-pravo-byt-anabolicky

Jako bodybuilder byste své tělo měli udržovat výhradně v anabolickém stavu růstu svalové tkáně. Podívejme se nejdříve na to, co vlastně anabolický stav představuje. Být v anabolickém stavu znamená přítomnost chemických reakcí, které podněcují různé molekulární kombinace, při nichž se z jednoduchých molekul vytvářejí molekuly složitější. Anabolismus je v podstatě tvorba takových látek, jako jsou např. proteiny, buňky, membrány a svalové tkáně. Tímto způsobem vaše svaly rostou.

anabolicky-zakon-foto2

Pokud jste v poslední době při posilování nezaznamenali žádné výraznější výsledky, problém může být v tom, že jednoduše nejste natolik anaboličtí, abyste vytvářeli svaly. Pokud jste dokonce část svalové hmoty ztratili, tak se pravděpodobně nacházíte v hluboce katabolické fázi. Rozhlédněte se kolem sebe! Vedle vás je v posilovně určitě spousta vypracovaných bodybuilderů, u kterých si můžete být jisti, že jsou anaboličtí! Uveďte své tělo do anabolického stavu a získejte pořádné svaly! Dosáhněte vysoce anabolického stavu a dopřejte si masivní svaly! Tohle je skutečné tajemství úspěchu trvale masivního svalstva!

„Právě teď se vaše tělo zaručeně nachází v jednom ze tří stavů: anabolický – sval roste; katabolický – sval je spalován na energii; neutrální – sval neroste, ale zároveň se ani nesmršťuje.“

Existují tři nezbytné prvky, které jsou potřebné pro dosažení anabolického stavu. Jsou to trénink, výživa a spánek. Chcete-li z posilování vytěžit maximum a vytvořit si pořádné svaly, musíte všechny tyto prvky udržovat v rovnováze. Pokud některý z nich zanedbáte, můžete se spolehnout, že cesta za svalnatým a vypracovaným tělem, které budí respekt a pozornost, bude velmi dlouhá. Nedbalostí porušujete zákon anabolismu.

anabolicky-zakon-zaplatite-katabolickou-dan

anabolicky-zakon-foto3

Za porušení anabolického zákona můžete zaplatit vysokou katabolickou daň. Vynechali jste několik hodin spánku, vypustili během dne pár jídel, nebo jste enormně přepínali své svaly při tréninku? Pokud ano, vystavujete se riziku, že tělo přejde do katabolické fáze – což je nežádoucí. Katabolismus je chemický rozklad složených molekul na molekuly jednodušší, při němž tělo získává chybějící energii. Jakmile má tělo nedostatek potřebných živin, často se pro zisk energie uchyluje právě ke spalování svalové tkáně. V této fázi tělo zároveň uvolňuje velké množství hormonu s názvem kortizol. Kortizol bývá označován za stresový hormon, neboť jej tělo produkuje ve vysokých hodnotách především během napjatých a stresových situací. Ty mohou být způsobeny nadměrným tréninkem, hádkou, těžkým dnem v práci a dalšími nepříjemnými situacemi. Kortizol zvyšuje uvolňování aminokyselin ze svalů a zvyšuje rozklad bílkovin – nejjednodušší bílkovinou k rozkladu je právě přepjatá svalová tkáň! Další riziko vzniku extrémně katabolického stavu nastává tehdy, pokud držíte dietu a omezujete přísun kalorií a karbohydrátů (sacharidy). Vaše tělo hledá během kalorického deficitu účinný pohonný zdroj. Pokud tělu nejsou k dispozici karbohydráty, jsou upřednostňovaným zdrojem energie právě proteiny, které se rozkládají a metabolizují velmi rychle. Právě jsme vám nabídli recept na pravou katabolickou katastrofu, za kterou následně zaplatíte vysokou daň v podobě úbytku svalové hmoty.


„V bodybuildingu jeden zákon převyšuje všechny ostatní. Tento zákon vás buď ‚udělá‘, nebo ‚zlomí‘. Výsledek poznáte na vašich svalech. Je to zákon anabolismu.“


anabolicky-zakon-zazehnete-anabolismus-znicte-katabolismus

„S jednou dávkou produktu LEUKIC získá vaše tělo pořádný přísun anabolismu a kvalitní masivní svaly vám porostou rapidním tempem.“

Jakmile vytvoříte anabolický stav, vaše tělo automaticky ukončí katabolismus. V podstatě zabíjíte dvě mouchy jednou ranou. Vedle správné výživy, dostačujícího odpočinku a efektivního pravidelného tréninku, existuje pro každého bodybuildera ještě jeden způsob, jak přechod do anabolického stavu urychlit. Ten způsob se nazývá LEUKIC – světová stoprocentní anabolická sloučenina S jednou dávkou produktu LEUKIC získá vaše tělo pořádný přísun anabolismu a kvalitní masivní svaly vám porostou rapidním tempem. A co víc, bez jakýchkoli vedlejších účinků typu gynekomastie, či různých otoků. Jakmile si dáte LEUKIC , jste připraveni na perfektně vypracované svalstvo a na pořádnou sílu rozpalující anabolismus. Zkombinujte zákon anabolismu a LEUKIC a získejte masivní svaly, které vydrží.


anabolicky-zakon-jak-byt-anabolicky-navod

Je to tady! Taktický návod vytvořen přímo pro vás a navržen k tomu, aby vás udržel v anabolickém stavu růstu svalstva, který vás zároveň zbaví nechtěného katabolismu.

1 Dopřejte si plných osm hodin spánku. Spánek obnovuje glykogen, zatímco udržuje testosteron a kortyzol v optimálních hodnotách, což je důležité pro dosažení anabolické fáze.
2 Po probuzení si dejte deset vaječných bílků a porci ovesné kaše s kousy čersvého ovoce. Vaše tělo potřebuje po vydatném spánku dostatečný přísun živin. Zapamatujte si, že snídaně je v podstatě nejdůležitější jídlo dne, speciálně pro bodybuildera!
3 Na cestě do práce se vyhněte stresu, který zvyšuje hladinu kortizolu v těle a může vaše tělo přivést do katalobického stavu. Prostě berte vše s nadhledem a užijte si krásný anabolický den!
4 Po příchodu do práce si dejte Nitro-Tech Hardcore . Ten udrží vaši hladinu dusíku pozitivní, což znamená, že vám pomůže udržet si anabolický stav.
5 Na oběd si dejte kuře s rýží. Udržujte fungující anabolismus!
6 Zdržte se hádek se šéfem. Viz bod č. 3.
7 Později odpoledne si dejte další porci kuřecího masa nebo vaječných bílků a porci brambor. Stále si udržujte anabolický stav!
8 Po cestě do tělocvičny si dopřejte porci produktu LEUKIC , který vás uvede do vysoce anabolického stavu, který vám pomůže vybudovat kvalitní a mohutnou svalovou hmotu.
9 Po cvičení si dejte Cell-Tech Hardcore a uvolněte anabolickou sílu inzulínu, která připraví vaše tělo na pořádný nárůst svalové tkáně.
10 Po cestě domů řekněte své přítelkyni, jak ji milujete. Vyjádřením citů udržujete hormon kortizol na nízkých hodnotách. To však samozřejmě není jediný důvod. Možná budete za svou upřímnost později odměněni.
11 Po příchodu domů si dopřejte další nápoj Nitro-Tech Hardcore a další porci brambor. Den bodybuildera však ještě nekončí. Bojujte za stále vysoce anabolický stav!
12 Předtím než půjdete spát, dejte si vaječný bílek, kuřecí prsa, nebo libové hovězí maso. Teď teprve je to pořádný den. Poplácejte se po zádech – právě jste se udrželi anaboličtí celý den, což znamená masivní zisky pořádných svalů.
13 BONUS Navíc vás možná po dlouhém dni čeká malá odměna. Ovšem jen pokud jste byli pozorní ke své přítelkyni. Udržíte si anabolický stav i před spaním a navíc si zajistíte kvalitní a zdravý spánek.

Akce, slevy a novinky přednostně na váš e-mail