Přihlásit se Registrovat
Váš nákupní košík je prázdný.
Fitness24.cz

5 tipů pro správu hmotnosti

Během celého dne vyvíjejte vědomé úsilí, abyste byli aktivnější. Choďte, zatímco s někým telefonujete…

Zajistěte si, aby se přípravek Hydroxycut Advanced stal součástí vaší výživy i součástí vašeho cvičebního plánu. Pak uplatňujte těchto pět strategií, abyste dosáhli úspěšného životního stylu. Jakmile dosáhnete za pomoci přípravku Hydroxycut Advanced svých cílů, níže uvedené strategie společně s novým aktivním životním stylem vám pomohou udržet váš nový vzhled.

Tip číslo 1: Počítejte do desíti
Průměrná touha trvá přibližně 10 minut. Předtím, než se poddáte svým touhám, sedněte si na 10 minut někam bokem a dělejte nějaké jednoduché úkoly, které vás rozptýlí a dají vám pocit uspokojení a úspěchu.

Tip číslo 2: Netrestejte se
Bez ohledu na vaše největší úsilí možná nebudete schopni odolat nutkání na konzumaci jídla, které nebylo součástí vašeho plánu výživy. Pokud jste přijali závazek, že snížíte svou nadváhu, pak je snadné získat pocit, že jste selhali. Ale pocit viny může také zapříčinit sabotování vašeho jídelního plánu po celý zbytek dne. Proto přijměte malou chybu a vraťte se zpět k vašemu plánu. Pojmenujte faktory, které zapříčinily vaše selhání při výživě, a utvořte plán pro budoucnost zaměřený na tyto faktory, abyste si nezničili své celkové úsilí při snižování nadváhy.

Tip číslo 3: Nepijte kalorie
Ať už limonáda nebo džus, kalorie obsažené v tekutinách se rychle vstřebávají ve vašem těle, na rozdíl od zdravých jídel v pevné formě. Takže konzumace těchto nápojů vyvolává pocit hladu a můžete pak skončit konzumací takového množství jídla, které byste za jiných okolností snědli bez nadbytečných kalorií. Proto si místo džusu dejte raději ovoce a pijte jen dietní limonády. Zaměřte se na to, abyste vypili osm sklenic vody každý den. Pravidelné pití vody vám rovněž pomůže k dosažení pocitu plnosti.

Tip číslo 4: Nakupujte v hůře dostupné části obchodu s potravinami

Čerstvé a zdravé jídlo, jako je ovoce, zelenina a netučné proteiny, jsou obvykle umístěny v hůře přístupných částech obchodů s potravinami, zatímco polotovary jsou umístěny v prostředních uličkách. Předtím, než vejdete od obchodu, vytvořte si seznam jídel, které potřebujete nakoupit, a nakupujte v hůře přístupných částech obchodů. Odškrtávejte si ze seznamu položky, abyste zamezili impulzivním nákupům vysoce tučných jídel a jídel s obsahem cukru.

Tip číslo 5: Snažte se v průběhu dne více cestovat
Během celého dne vyvíjejte vědomé úsilí, abyste byli aktivnější. Choďte, zatímco s někým telefonujete, vezměte psa na procházku, zaparkujte své auto u zadního parkovacího místa, při každé příležitosti choďte po schodech a pokaždé v průběhu reklamy v televizi stoupněte ze sedací soupravy. Tyto aktivity se vám mohou zdát v daném čase jako bezvýznamné, ale kalorie, které při těchto jednoduchých modifikacích denního režimu spálíte, pak mohou v konečném součtu dělat mnohem více, než byste očekávali.

Akce, slevy a novinky přednostně na váš e-mail